kullanıcı Adı:
�?ifre:
(�?ifremi unuttum)
(ayrıntılı giri�?)

Son İletiler

Sayfa: [1] 2 3 ... 10
1
Eğlence - oyun / Ynt: Karalama Defteri
« Son İleti Gönderen: hortlak Bugün, 00:41:47 »
Sabaha karşı telefon çaldı açtım zor bela "salı günü adanaya gidiyom dost almaya gelmisin? Dedi "olur" dedim. "Dönerken tırla doncez "dedi. "Farketmez "dedim. Tc numaramı istedi verdim kapattım

Rüya sanıyordum değilmiş uçak biletini almis,olum gelememde diyemiyorum simdi . Adanaya gidecem davar almaya salı günü

bileti değiştirmiş birde bu sabah beşe amünüm adam kafasına göre takılıyor ((: Geçen gün yazıp sildiğim bi ileti vardı ilk aşkımın akibeti nedir bilmiyorum acaba iyi mi?  evini elimle koymuşum gibi bulurum falan demiştim,mersinden geçircem tırı evlerinin önünde inecem davar dolu kamyonla hadi bakalım .

Hahahah daha yeni okudum n’aptın gittin mi o kadar anlatmışsın devamını da getir bari
2
Eğlence - oyun / Ynt: Sorularla birbirimizi tanıyalım
« Son İleti Gönderen: prettyreckless Dün, 18:20:20 »
Neyse ki koydu. Önlemimi de aldım. Bi daha hiç çalamadı.

çocukluğundan bu yana değişmeyen bi alışkanlığın ya da huyun var mı?
3
Sinema - televizyon / Ynt: Film Tavsiyesi
« Son İleti Gönderen: morfy 18 Ekim 2017, 23:17:59 »
hadi ben de film tavsiyesinde bulunayım biraz sanatsal olsun

The Station Agent - Hayatın İçinden

bir de yakın zamanda izlediğim var tabi romanı da var

ernest hemingway den Çanlar Kimin İçin Çalıyor eski de olsa iyidir

sona da Bir Zamanlar Amerika'da Once Upon A Time In America
4
Eğlence - oyun / Ynt: Şu an ne dinliyorsun ?
« Son İleti Gönderen: Biscolata 18 Ekim 2017, 20:28:57 »
Müslüm gürses   geri ver
5
Eğlence - oyun / Ynt: Şu an ne dinliyorsun ?
« Son İleti Gönderen: Spun 18 Ekim 2017, 19:48:32 »
https://www.youtube.com/watch?v=u7b_DDgvsgA

hadi bebekler omuzları görelim,bir adım sağa bir adım sola lesgo
6
Eğlence - oyun / Ynt: Karalama Defteri
« Son İleti Gönderen: Spun 17 Ekim 2017, 13:19:53 »
Haftanın en yoğun günün e denk geldin  canım keşke haftasonu gelebilseydin görüşme fırsatımız olurdu.

şov yapma  şimdi şakire,dedik kızım görüşek diye kapıdan bile olsa. istemiyom demedinde yok pazartesi perişan yok salı sallanır . Oysa davar yüklü kamyonları iş yerinin önüne çekip tırdan atlayarak çok karizmatik bir giriş yapabilirdim ahahaha
7
Eğlence - oyun / Ynt: Seyir Defteri
« Son İleti Gönderen: Balıkgibi1 16 Ekim 2017, 21:54:03 »
protez tırnak rezaletinden sonra bi de şu ne pazarladığı belli olmayan ger.izekalılar çıktı
abi bu ne ya bu ne
bu pano artık sinirlerimi bozuyor


okursa belki sevgili emrah k.

2 üyeli Tarkan forumları bile daha kaliteli
8
Eğlence - oyun / Ynt: Karalama Defteri
« Son İleti Gönderen: Balıkgibi1 16 Ekim 2017, 21:52:49 »
Çok dandikleşmiyor mu burası yok mu bir mod
9
Eğlence - oyun / Ynt: Karalama Defteri
« Son İleti Gönderen: Biscolata 16 Ekim 2017, 20:51:17 »
Sabaha karşı telefon çaldı açtım zor bela "salı günü adanaya gidiyom dost almaya gelmisin? Dedi "olur" dedim. "Dönerken tırla doncez "dedi. "Farketmez "dedim. Tc numaramı istedi verdim kapattım

Rüya sanıyordum değilmiş uçak biletini almis,olum gelememde diyemiyorum simdi . Adanaya gidecem davar almaya salı günü

bileti değiştirmiş birde bu sabah beşe amünüm adam kafasına göre takılıyor ((: Geçen gün yazıp sildiğim bi ileti vardı ilk aşkımın akibeti nedir bilmiyorum acaba iyi mi?  evini elimle koymuşum gibi bulurum falan demiştim,mersinden geçircem tırı evlerinin önünde inecem davar dolu kamyonla hadi bakalım .
Haftanın en yoğun günün e denk geldin  canım keşke haftasonu gelebilseydin görüşme fırsatımız olurdu.
10
Eğlence - oyun / Ynt: Karalama Defteri
« Son İleti Gönderen: Spun 15 Ekim 2017, 15:30:49 »
Sabaha karşı telefon çaldı açtım zor bela "salı günü adanaya gidiyom dost almaya gelmisin? Dedi "olur" dedim. "Dönerken tırla doncez "dedi. "Farketmez "dedim. Tc numaramı istedi verdim kapattım

Rüya sanıyordum değilmiş uçak biletini almis,olum gelememde diyemiyorum simdi . Adanaya gidecem davar almaya salı günü

bileti değiştirmiş birde bu sabah beşe amünüm adam kafasına göre takılıyor ((: Geçen gün yazıp sildiğim bi ileti vardı ilk aşkımın akibeti nedir bilmiyorum acaba iyi mi?  evini elimle koymuşum gibi bulurum falan demiştim,mersinden geçircem tırı evlerinin önünde inecem davar dolu kamyonla hadi bakalım .
Sayfa: [1] 2 3 ... 10